🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می رویم و می آییم

(ثبت: 259676) اردیبهشت 28, 1402 

 

می رویم و می آییم

همچون کاه در گردباد

و باز می رویم و می آییم

همچون ملخ در وهم آباد

و باز…

همچون ماهی مانده در تُنگ تَنگ

بی مقصد و ناشاد

به زودی می میریم

و نمی فهمیم

اگر این گونه طی کنیم

چندان از راز جهان.

 

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

نظرها
  1. ابراهیم حاج محمّدی

    اردیبهشت 28, 1402

    درود🙏🙏🙏🙏🙏عالی👏👏👏👏👌👌👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 28, 1402

      درود و سپاس و ارادت

      🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌺🌸🙏

  2. اردیبهشت 28, 1402

    درود بر شما
    قلمتان سبز 👌👌🌹

  3. مجید رفیع زاد

    اردیبهشت 28, 1402

    درود بر شما
    قلمتان سبز
    همیشه بدرخشید 👌👌🌹

  4. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 28, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا