🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می فهمم

(ثبت: 1941) تیر 19, 1395 
می فهمم

من آتش بی بهانه را می فهمم

لحن نفس شبانه را می فهمم

تقدیر میان من و تو، فاصله بود

آن رقص غم میانه را می فهمم

از حال و هوایت خبری نیست ولی

آن ناله ی عاشقانه را می فهمم

پشتم ز غمی کمانه شد ، کاش که تو.

می گفتی ام آن کمانه را می فهمم.

در پیله ترانه ی رهایی خواندی

آهنگ خوش ترانه را می فهمم…

ماهک_19/تیرماه/95