🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می گردم

(ثبت: 237888) فروردین 19, 1400 

می گردم

کوچه در کوچه بدنبال خودم می گردم
لحظه در لحظه احوال خودم می گردم

سال ها آینه در دست گرفتم که مگر
جلوه در جلوه تمثال خودم می گردم

طالع هر دو جهان ساحت اقبال منست
آیه در آیه پی فال خودم می گردم

به امیدی که دمی پا دهدم خلوت عشق
حلقه در حلقه خلخال خودم می گردم

به سر راه من از دام سخن ها گفتند
دانه در دانه تک خال خودم می گردم

تا بجویم اثر از گوهر دریائی خویش
قطره در قطره سیال خودم می گردم

خاک خاکست تفاوت نکند جوهره اش
ذره در ذره صلصال خودم می گردم

مانده ام در عجب از خرمن بیحاصلی ام
خوشه در خوشه هرسال خودم می گردم

پس از این دیده بدامان سحر می دوزم
رشته در رشته آمال خودم می گردم

 

 

 

 

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    فروردین 19, 1400

    👏👏👏👏بسیار زیبا
    رشته در رشته آمال خودم می گردم

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 19, 1400

    🌿🌿🌿

  3. کبری محمدی

    فروردین 19, 1400

    به امیدی که دمی پا دهدم خلوت عشق
    حلقه در حلقه خلخال خودم می گردم
    تا بجویم اثر از گوهر دریائی خویش
    قطره در قطره سیال خودم می گردم
    پس از این دیده بدامان سحر می دوزم
    رشته در رشته آمال خودم می گردم👏👏👏
    سلام
    قلم تان ستودنی ست
    درودها به شیوایی قلم تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

  4. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1400

    سرام و درود

    سعادت یاری کرد دوبار غزل زیبای تان را بخوانم یکبار صبح و یکبار عصر

    بسیار زیبا و دلچسب است

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👌🌿

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 20, 1400

    سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا