🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نابخشوده

(ثبت: 5606) اسفند 8, 1396 

                                                       

                                                                 

خطوط ِ پیشانی ات

جغرافیای ِ تاریخ ِ حماقت های من

بخشیده نخواهم شد

می دانم .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    اسفند 9, 1396

    درودها به پیشگاه برادر خوش قریحه ام…

    سپید ؛ یعنی همین…

    کوتاه و گویا …

    • فرزاد امین اجلاسی

      اسفند 10, 1396

      درود و سپاس جناب اسدی

      نگاه مهربارتان به سروده ارجمند و مغتنم

      پاینده باشید

  2. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1396

    سلام

    کوتاهی طوفانی 

    در پناه خدا 

    • فرزاد امین اجلاسی

      اسفند 11, 1396

      درودها جناب خراسانی

       
      در پیامتان به بانو عسگری از حادثه ای که برایتان رخ داده مطلع شدم

      امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی کامل را باز یابید

      پاینده و تندرست باشید