🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناجوانمردان

(ثبت: 224477) فروردین 17, 1399 

 

در شهر ردای اجنبی می پوشند
از ساغر ابلیس عسل می نوشند

پیداست فریب نوکری را خوردند
در کشتن آثار شهید می کوشند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    درود بر شما
    زنده باشید استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا