🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناجی عشق

(ثبت: 254792) دی 20, 1401 
ناجی عشق

 

می گذارم سر به روی شانه های سرزمینم
خسته از نامهربانی در ردای بغض و کینم

مثل ِیک پروانه پر پر می زنم در لاله زاران
تا بگیرم بوسه از گلهای طعم ِ انگبینم

سجده گاهم را پر ازآیینه می بندم شب و روز
می تپد صبح ِ سپیدی در میان ِنقطه چینم

آرزو دارم ببینم روی لبها رنگ ِ لبخند
تا نفس دارم کسی را خسته از غمها نبینم

من همان حس ِ بهاران در بهار ِ روزگارم
دست ِطوفانی شکسته شاخه سارانِ یقینم

پیچک ِ تاکی غریبم در مسیر ِ باد و باران
آشنا با درد ِ غربت در سکوت ِ اربعینم

ای خدای دردمندان ای پناه ِ بی پناهان
کی ببار آرد گلستان سیل ِ اشک ِآتشینم

ناجی عشق و امیدی هر چه می بینم تو دیدی
چون طلا تا کی صبوری گوشه ی عزلت نشینم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 20, 1401

    درود و سلام برا شما استاد گرامی بانو طلای کرمانی

    زیبااا ست

    لذت بردم از اثر دل انگیز و فاخرتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏🌹
    شادکام باشید

    • جناب دکتر مهدی پور ارجمند
      از لطف شما سپاسگزارم
      💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    دی 20, 1401

    سلام
    . آفزین طلای عزیز آفرین

    عاااالی ست
    لذت بردم

    درودها بر قلب مهربانت

    در پناه خدا 🌱♥️🌹👌👌👌🌹♥️🌱

    • استاد ارجمند
      از لطف و محبت شما سپاسگزارم
      💐💐💐💐💐💐🌿

  3. سلام و درود
    احسنت
    زیبا سروده اید

  4. علی معصومی

    دی 20, 1401

    درودها بانو خیاط پیشه ارجمند
    ♡♡♡
    قلمت بر مدار زیبایی
    و سلامتی مستدامتان باد
    ♤♤♤

  5. سیاوش آزاد

    دی 20, 1401

    سلام اربعینی باشید

  6. سلام و درود
    شب خوش

    استاد بسیار زیباست

  7. غلامحسین جمعی

    بهمن 4, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوار و فرهیخته ام
    سرکارخانم خیاط پیشه

    دست مریزاد زیبا و فاخر و دوست داشتنی است
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  8. مهدی سیدحسینی

    بهمن 12, 1401

    درود خانم خیاط پیشه
    صبحتون بخیر و شادی
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا