🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نازایی

(ثبت: 241053) مرداد 19, 1400 

 

تو که نیستی
مغزم زنی نازا!
شعرهای ناقص
در بطن‌اش دارد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مسیب عبدلپور

    شهریور 1, 1400

    سلام

    احسنت بر شما

    👏👏👏👏👏👏👏🌹

  2. کوروش طالقانی

    شهریور 1, 1400

    درودتان

    احسنت
    دستمریزاد

    👏🙏👏

    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا