🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناز آفتابی

(ثبت: 215968) مهر 17, 1398 
ناز آفتابی

آفتاب
که تو باشی
دلم
مدام
تنگِ توست
گلهای ناز تنم
همه
در چنگ توست
گل می دهم
برای تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    مهر 17, 1398

    عاشقانه های شیشه ای و ظریف ،همیشه تصویرهای دل انگیز دارند و متحرک هستند. این اثر هم برای من متحرک بود و زنده… بسیار زیبا بود و دلنشین نیز… درود بر شما

    • درود و سپاس استاد جلالی ارجمند
      ممنونم از نگاه زیبا و نکته بین تان
      زنده باشید🙏🙏
      🍃🌸🌸🌸🌸

  2. اکبر رشنو

    مهر 17, 1398

    درود
    پر احساس و صمیمی
    و ریتمیک

    و🌸🌸🌸🌸🌸🍃

    • درود و سپاس
      ممنونم از نگاه ادیبانه تان استاد گرانقدر
      زنده باشید🙏🙏🍃🌸🌸🌸🌸🌸

  3. طارق خراسانی

    مهر 17, 1398

    سلام

    عالی
    لطیف
    عاشقانه
    آنچه که شدیدا دوست دارم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • درود و سپاس استاد عزیزم نوش نگاه لطیف و دل عاشقانه پسندتان باباطارق خوبم زنده باشید🙏🙏❤🍃🌸🌸🌸🌸🌸

  4. درود بانو
    این مزرعه بسیار دیدنی است و بوییدنی

    • درود و سپاس استاد ترکمان گرامی
      ممنونم از حسن نگاهتان
      زنده باشید🍃🌸🌸🌸🌸🌸

  5. درود بانوی زیبا نگار🌹🌹🌺🌺

    • درود و مهر گرامی
      سپاس از لطف حضورتان
      زنده باشید
      🙏🍃💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا