🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامردان 2

(ثبت: 253567) آذر 17, 1401 

 

تقاص ِدین ز نامردان بگیریم
خیانتهای نا اهلان ببینیم
کجا دین حکم نامردی رقم زد ؟
سرِ هر ناتوانی را به سنگ زد ؟
کجا دین کاخ ِ شدادان بنا کرد ؟
کجا دین فقر محرومین بپا کرد ؟
کجا دین ضعف ِرنجوران بیاراست ؟
کجا دین عدل و دادش را رها ساخت ؟
کجا تبعیض را دین باعثش بود ؟
کجا دین خائنین را پشتیبان بود ؟
گروهی در فشار قوت و اندوه
گروهی بُرده ثروتهای انبوه
گروهی ناتوان از درد و محروم
گروهی خورده اند اموال مردم
به وقتش می رسد خشم الهی
بگیرند انتقام از هر گناهی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا