🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامهربان

(ثبت: 4149) خرداد 8, 1396 

دریغا یار من نامهربان شد
در این نامهربانی قهرمان شد

همان یاری که من نازش کشیدم
ز بخت بد نصیب دیگران شد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1396

    سلام و درود بر شاعر و ادیب گرانقدر

    جناب استاد حکیم

    دوبیتی های شما همه زیبا هستند

    بسیار لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی

  2. علیرضا حکیم

    خرداد 9, 1396

    با سلام گرم و سپاس فراوان جناب طارق عزیز

    از لطف و حضور سراسر مهرتان بسیارسپاسگزارم

    زنده باشی به مهر

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 10, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد حکیم گرامی

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بدم

    دوبیتی قشنگی ست

    درود هااااااااا

  4. سحر جهانی

    خرداد 10, 1396

    درودبسیار جناب استاد حکیم عزیزوبزرگوار

    لذت بردم از شعر زیبایتان…….

    ایام به کام ……