🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناوک نهان ( تقدیم به حضرت حافظ علیه الرحمه )

(ثبت: 262387) مرداد 6, 1402 

 

زیباتر از همیشه به گردش در آسمان
همپای من بمان و برقص و دری بخوان

می خواستم به موی تو چنگی زنم ولی
بر ساز دل نیامده چنگی زدی چنان

این دست و پا برای رسیدن به تو شکست
تا از تو نشکند دلی ای صاحب جنان

تیری بزن به غمزه ی چشمت که عاشقت
از راه دور آمده با درد بی امان

فارغ نیامدم که از این جنگ آشکار
صد بار دیگرم بکشد ناوک نهان

 

 

 

نظرها 16 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 6, 1402

    سلام و عرض تسلیت

    در پناه خدا 🌱🖤🖤🖤🌱

    • مهدی محمدی

      مرداد 7, 1402

      سلام و سپاس بیکران استاد خراسانی عزیز

      متشکرم، عزاداری ها مقبول درگاه احدیت🌺

  2. naabsora

    مرداد 6, 1402

    شاعر ارجمند
    در صورت تمایل برای چاپ اشعارتان در کتاب مشترک به وسیله انتشارات ماهواره با ایمیل من تماس گرفته و جزییات را دریافت نمایید
    naabsora@yahoo.com

  3. علی معصومی

    مرداد 6, 1402

    سلام و ارادت
    و
    عالییی
    ♡♡♡♡

    • مهدی محمدی

      مرداد 7, 1402

      سلام استاد معصومی عزیز و گرانمهرم

      متشکرم از لطف و مهرتان

      تابنده باشید به مهر🌸🌺🌷🌹

  4. شیما رحمانی

    مرداد 7, 1402

    عالی جناب محمدی👏👏👏🌹

    • مهدی محمدی

      مرداد 8, 1402

      سپاس بیکران از بانو رحمانی فرهیخته و گرانقدر

      قلمتان تابنده ی مهر و روشنایی🌹

  5. نسرین حسینی

    مرداد 10, 1402

    درودها برشما جناب محمدی عزیز وگرامی
    زیبایود ودلنشین
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

    • مهدی محمدی

      مرداد 10, 1402

      درودها بانو حسینی فرهیخته و گرانقدر

      متشکرم تابنده باشید به مهر و مهربانی 🌹🌹🌹🌹

  6. مهرداد مانا

    مرداد 23, 1402

    می خواستم به موی تو چنگی زنم ولی
    بر ساز دل نیامده چنگی زدی چنان

    اینکه ” چنگ ” در اینجا به این شیوه تکرار شده و این جناس زیبا را مرقوم نموده اید ، نشان از بلوغ و پختگی حس و طبع و توانایی شاعر دارد . و در واقع شعر را همین صورتهای خیالی زیبا می کنند .

    • مهدی محمدی

      مرداد 23, 1402

      درودها بر مهرداد عزیز

      ممنونم که به مهر به کلبه محقر حقیر تشریف آوردید و ایضا به لطف و محبت بر شعر حقیر دست خط خود را به یادگار گذاشتید

      متشکرم و دلتان بهاری و قلمتان مصفا

  7. مرداد 23, 1402

    مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ که ز انفاس خوشش بوی کسی می‌آید/ از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش/ زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید.

    • مهدی محمدی

      شهریور 8, 1402

      درود بی کران و سپاس فراوان

  8. شیدا شهبازی

    مرداد 25, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست👏👏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا