🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض غزل

(ثبت: 1966) تیر 22, 1395 
نبض غزل

      مگر به جشن  ِشبی عاشقانه  مهمانی

      که  در ترنّم  ِ  آئینه ها   غزلخوانی ؟

      تو از  تبار  ِ کریمان  ِ شهر  ِ مشتاقی

      بکش به ظلمت  ِغمها  خطوط پایانی

      چنان طراوت  ِصبحی میان روئیدن

      و یا حلاوتِ عشقی صبور و طوفانی

      مرا به شهرِ شبی پر ستاره دعوت کن

      دلم گرفته  از این  روزهای  بارانی

      به اشتیاق  ِ نگاهی  به تو سفر کردم

      تویی که میشکنی بغض ِ غم به آسانی

     تو صادقانه ترین   التهاب  ِ رویایی

     تویی که نبض  ِغزل  کرده ای چراغانی

     قسم به عشق  و امیدی که بی تو میمیرد

     علاج غربت   ِاُنسی  ،  طلای کرمانی
 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 23, 1395

    مگر به جشن  ِشبی عاشقانه  مهمانی

          که  در ترنّم  ِ  آئینه ها   غزلخوانی ؟

          تو از  تبار  ِ کریمان  ِ شهر  ِ مشتاقی

          بکش به ظلمت  ِغمها  خطوط پایانی

    سلام بر طلعت عشق

    درود بر شاعری که  شعرهایش  غم زداست.

    به به

    دلمریزاد بانو

    در پناه خدا شاد زی

  2. زهره خسروی

    تیر 23, 1395

    سلام بانو

    بسیار زیبا ست

    حظ کردم

  3. سوگند صفا

    تیر 23, 1395

    سلااااام و عرض ادب…

    خیرمقدم بانوووووو…

    بنده اولین بار اشعارتان را میخوانم..

    واقعا زیباست …

    برقرار بباشین

    یاحق

  4. درود بر شما

    غزل خوبی بود هرچه به پایین تر می رسد قوی تر است

    نکته   

    چنان   یعنی  آن گگگگونه آن طور   مانند آن        چنانش بکوبم به گرز گران

    که کوبند فولاد آهنگران

    چنان   هیچ گاه به  معنای   مثل ومانند نیست

  5. جواد مهدی پور

    تیر 23, 1395

    سلام و عرض ادب محضر تان بانو خیاط پیشه گرامی

    بازم زیبا سرودید

    لذت بردم

    درود بر شمااااااااااااااااااااا

  6. منصور شاهنگیان

    تیر 23, 1395

    درودها بر  بانوی گرامی

    بسیار با احساس و لطیف …

  7. علیرضا حکیم

    تیر 25, 1395

    درودبانو 

    شعر زیبا و با احساسی بود احسن به شما

    موفق باشید

  8. مينا امينی

    تیر 27, 1395

    درودها مهربانو جان

    زیبا سرودید

    خوش اومدین به جمع شعر پاکی ها

  9. مه ناز نصیرپور

    آبان 10, 1395

    درود بر شما عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا