🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نذر آب

(ثبت: 250302) شهریور 1, 1401 

 

مشوئيد سنگ قبرم را كه آب بحر خالى شد
و رود از غصه هاى آب به خود پيچيد و فانى شد
هزاران رهگذر در خاك قبرستان خطا كردند
كه شستند سنگهاى قبر و رود از آب عارى شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا