🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نردبان

(ثبت: 227150) خرداد 18, 1399 

 

تا کدامین پله از این نردبان جا مانده ایم

تا کجای آسمان دستی به بالا رانده ایم

آن صعود و این فرود ما دگر پایان گرفت

رتبه ی ما در کدامین پله ها سامان گرفت ؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 18, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا