🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نزول

(ثبت: 241439) شهریور 6, 1400 

 

چشمم كه براى ديدن دشمن بود

گوشم كه براى سمع اهريمن بود

امروز به ضعف ماندن آراسته شد

از صدق وجود اين زمان كاسته شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا