🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسبت

(ثبت: 209223) فروردین 15, 1398 

زلال ترین ترانه ی بودن
از چشم زارم
می چکد…
در چنگ و تار
چقدر نت نامیرا
نواخته می شود…
در دامنم
رنگین می نشیند به بار
صنوبر می رویم…

 

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 15, 1398

    سلام

    دلتان شاد استاد

    در پناه خدا 🌿👏

  2. درود بزرگوار🌺🌺🌺

  3. مازیار نژادیان

    فروردین 17, 1398

    درودها استاد بزرگوارم

    بی شک وقتی از قلم شما نتی نواخته شود

    نامیرا و همیشه گوش نواز است

    پاینده باشید به مهر🌹🌹🌹🌹

  4. زانا کوردستانی

    فروردین 17, 1398

    سلام و عرض ادب شاعر گرامی

    بسیار عالی و دلچسب بود

    سپاس فراوان نثارتان

    قلمتان همواره نویسا

    🌹🌷🌺🌸

    👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا