🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانیِ بی آدرس

(ثبت: 249668) مرداد 8, 1401 
نشانیِ بی آدرس

 

دو قدم مانده به خورشیدِ خیال

تهِ بن‌بستِ سکوت

بعدِ بیخوابیِ سمفونیِ مرگ

پشتِ کوهی که غزال

سُل دیِز زایید و

ببرِ صبرش را کُشت

نُتِ نعشش را خُورد

یک درختِ کهن است

که کلاغی نه بر آن

بلکه گنجشکِ شعورم آن‌جا

آشیانی دارد

پُرِ آزادیِ بال

پُرِ شکرانهٔ شعر

پُرِ لبخندِ خدا

پُرِ آوازِ زلال

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضالاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب استاد سیدحسینی

    صبح و روز بر شما بهشت

    سپاسگزارم از لطف و محبت شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا