🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشد

(ثبت: 267428) بهمن 10, 1402 

 

آمد که عقده از دل ما وا کند، نشد
ما را شبیه غنچه شکوفا کند نشد

«دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر»
خود را مگر به قلب کسی جا کند، نشد

در جمع خود فروختگان هی سخن پراند
تا ضعف های خود همه حاشا کند نشد

جمعی به اشتباه هواخواه او شدند
تا خستگان عشق  مداوا کند نشد

در عشق نیز لاف وفا زد ولی چو خواست
«عنقا ندیده صورت عنقا کند نشد»

هی درد پشت درد و هی صبر پشت صبر
مجنون شود ،دلش دلِ لیلا کند نشد

پایان این غزل چه بگویم چون او فقط
آمد که عقده از دل ما وا کند نشد

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 10, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1402

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 12, 1402

    درود خانم پناهنده
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  4. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    زنده باشبد به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا