🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس‌های تو

(ثبت: 222836) فروردین 16, 1399 

 

جنگ تمام شد
دوری تمام شد
یک پای تو تمام شد
اما درد های جای ترکش هایت
تمامی نداشت
کپسول اکسیژن عیب ندارد
خدا کند
نفس های تو تمام نشود

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا