🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس بهار

(ثبت: 217389) آبان 16, 1398 
نفس بهار

ای اردیبهشتی‌ترین نَفَس
برای بودن
بهار
با تو می رسد
به شکفتن
دستی بکش
به روی دل خاکی‌ام
تا قد کشد عشق
پیشانی این فصل
بوسه‌ای آتشین
می‌طلبد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 16, 1398

    🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    آبان 16, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

  3. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    ” پیشانی این فصل
    بوسه‌ای آتشین
    می‌طلبد ”
    درود جانکم
    قلمت نویسا
    مانا باشی به مهر مهربانم
    ❤️🌸❤️❤️😘

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 21, 1398

      درود و سلام و مهر خواهری، زنده باشی مینای گلم
      ممنونم که میخوانی و نظر های پرانرژی می دهی جان و دلم
      حضورت سبز و برقرار باشی به مهر❤❤😘

  4. طارق خراسانی

    آبان 16, 1398

    سلام بر شاعر فصل ها
    دختر شاعرم

    زیر باران. رو اگر داری هوای بوسه ام
    ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏💐🌿

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 21, 1398

      درود و مهر و ارادت استاد خراسانی گرانمهر و ارجمندم
      سپاس ازین همه انرژی مثبت که مهر وجودتان به شعر پاک و بنده ی حقیر ارزانی می بخشد
      افتخار و قرار شاعران پاکید الهی که همیشه شاد و سربلند باشید و سایه پدرانه تان بر سرمان مستدام باد
      زنده باشید🙏🙏🍃💐💐💐

  5. ژیلاراسخ

    آبان 16, 1398

    زیباست خانم گل عزیز🍃💐🍀

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 21, 1398

      درود و سپاس بانوی گرانمهرم زیبا، نگاه و مهر حضور شماست
      زنده باشید

  6. سپیده طالبی

    آبان 17, 1398

    زیباست نازنین مینا
    درودها تقدیمتان مهربان🌺

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 21, 1398

      درود و مهر و سپاس بانو طالبی مهربان و زیبانگاهم
      سپاسهای بیکران
      زنده باشید🙏🌸❤🌸

  7. اکبر رشنو

    آبان 17, 1398

    سلام
    و
    درود برشما
    و
    دسـتمریزاد و

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 21, 1398

      درود و مهر و ارادت استاد رشنو گرانقدر
      بیکران سپاس از لطف و مهر حضور و نظرتان ارجمند
      وجود شما افتخاریست برای ما شاگردان پاک و دائم باد سایه ادبی تان بر سر
      زنده باشید و برقرار به مهر
      🙏🙏🙏🍃💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا