🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس

(ثبت: 244408) دی 24, 1400 

 

دروغ بزرگی‌ست
جهانِ بی تو…

نفس‌هایت،
فصل بهارست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 25, 1400

    سلام کشف ارتباط بخش اول و دوم اندکی دشوارست و احساس گسستگی کردم زنده باشید

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1400

      سلام و درود❤️❤️سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا