🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقشه ی باطل

(ثبت: 4178) خرداد 13, 1396 

برایم نقشه ای مشکل کشیدی
به عهد خود خط باطل کشیدی

نمی دانم چه کردم نازنینم
که دست رد به روی دل کشیدی
علیرضا حکیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مه ناز نصیرپور

    خرداد 15, 1396

    درود استاد حکیم بزرگوار

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 15, 1396

    درود بر شما جناب استاد حکیم گرامی

    زیبا سرودید

     مرحبا

    زنده باشید

    • علیرضا حکیم

      خرداد 16, 1396

      درود بر شما جناب دکتر مهدی پور

      سپاسگزارم از حضور تان

  3. سحر جهانی

    خرداد 16, 1396

    سلام و درود  استاد حکیم بزرگوار 

    زیباست

    سلامت وبهروزباشید 

    • علیرضا حکیم

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس فراوان بانوی گزامی

  4. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 16, 1396

    درود بر شما

    • علیرضا حکیم

      خرداد 16, 1396

      درود و سپاس فراوان بانوی گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا