🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش بر آب

(ثبت: 212319) مرداد 1, 1398 

لیلیِ شعرهای پر از التهاب من
کی میرسد شبی که بیایی به خواب من؟

لب تشنه جنونم و دریای آتشم
خون میچکد ز جرعه جام شراب من

در اشتیاق روی تو دیوانه ام هنوز
روزی بیا به دیدنم ای افتاب من

بنشین چو سنگ صبوری که بشنوی
از حال و روز خسته و قلب کباب من

ای کشتی نجات من و ناخدای عشق
موجی بزن به ساحل نقش بر اب من

کی میرسی که محو جمالت کنی مرا
ای شاهد نهاده به صورت نقاب من

معصومی ان زمان که غزل بر دلم نشست
دیوان شعر خوب تو شد انتخاب من

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 1, 1398

    کی میرسی که محو جمالت کنی مرا
    ای شاهد نهاده به صورت نقاب من

    این عشق زمینی بود یا آسمانی … ؟
    و من به شما از رگ گردن نزدیکترم … اثری دو وجهی بود بسیار زیبا و دلنشین … درود بر شما

  2. درودها استاد ارجمند

    دست پر مهرتان درد نکند

    🌿🌺🌺🌺🌿

  3. … سلام جناب معصومی عزیز
    سروده هاتان زندگی است…

  4. فریبا نوری

    مرداد 1, 1398

    درودها استاد گرامی ام 🌹🌹🌹🌹

  5. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 2, 1398

    سلام
    چقدردرعمق جان می نشیند
    دستمریزاد💐لذت بردم

  6. نسرین حسینی

    مرداد 3, 1398

    درودها برشما

    بسیار زیبا بود

    قلمتون نویسا

  7. مسیحا یاری

    مرداد 3, 1398

    سلام استاد ..شبی بر خوابم بیا من رویا هایم را زندگی میکنم …..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا