🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش خیال

(ثبت: 231912) مهر 4, 1399 

(نقش خیال)

در گلستان خیالم، نقش تو پر میزند
پلک چشمان سیاهت کوبه بر در میزند

مخمل زیبای گیسویت اشارت کرده وُ
سایه ی ابریشم فکر مرا سر میزند

لافتای جفت ابروی مثال سیف تو
ذوالفقاری گشته و بازوی حیدر میزند

شهد انگوری که ریزد از میان جام لب
زاهد و سجاده را گه پای منبر میزند

بوسه بر شب میزند گاهی میان راه شب
با وضوی آب چشمی خانقه سر میزند

ناوک مژگان شهلای دو چشمت نازنین
بر دل ویرانه ام بس تیغ خنجر میزند

در خیال شاعر ژولیده ای آمد چنین
در گلستان خیالش نقش تو پر میزند

#_کیهان_ژولیده_انارکی
از کتاب
#_کیست_آنکس_که……….؟
#_انتشارات_سارات_تهران

@keyhanzholideh66
Key.zh.anaraki_121
@anarakme
@sarat.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    مهر 4, 1399

    درودها عالی

    وارزنده وسزاوار تحسین 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃

  2. 🌹🌹🌹🌹💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا