🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقطه ی پایان کجاست؟

(ثبت: 7299) آذر 27, 1397 

خسته از آرامش دریا شدم،طوفان کجاست؟

موج و گرداب و هراس و نقطه ی پایان کجاست؟

 

در پناه سایه ها خورشید می خواهد دلم

تا در آغوشش بسوزم،صورت تابان کجاست؟

 

مرهمی بر زخم هایم درد را از من ربود

دل به دنبالش روان شد؛درد بی درمان کجاست؟

 

می گریزم از طواف کعبه های بی شمار

بارها پرسیدم از خود چاه یا زندان کجاست؟

 

خسته ام از دانشی که بین دل ها پرده ای

می کشد از جنس دانایی،دل نادان کجاست؟

 

هر نگاهی دشت زردی پرغرور و تشنه است

یک نگاه شسته و سیراب از باران کجاست؟

 

هر طرف رفتم،مسیرم،آخرش پیدا نبود

گم شدم در پیچ و خم ها،جاده ی پنهان کجاست؟

 

عظیمه ایرانپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زیبا سرودید.

    دلمریزاد

  2. درود برشما زیبا بود

  3. درود برشما  ارجمند

  4. طارق خراسانی

    آذر 27, 1397

    سلام و بس درود بر گهربانوی پاک

    عالی ست

    درپناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا