🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نماز

(ثبت: 3724) فروردین 4, 1396 
نماز

امشب به درت  دست  ِ نیاز  آوردم

از آتش  ِ دل  سوز  و  گداز  آوردم

دیدم به جُوی ارزش ِاین  دل نرسد

صد  واسطه  از  بانگ  ِ نماز  آوردم

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معصومه عرفانی

    فروردین 6, 1396

    سلام بسیار زیبا سرودید

  2. مسعود رستمزاد

    فروردین 6, 1396

    درود و احسنت

  3. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1396

    سلام و درود 

    رباعی عارفانه ی بسیار زیبایی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا