🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمی خواهم

(ثبت: 266505) دی 5, 1402 

 

اگر عاشق شدن درد است من درمان نمی خواهم
خرابی با تو شیرین است و من سامان نمی خواهم

تمام بُعدهای عاشقی را با تو فهمیدم
نباشی هم_زبانم لال_من جانان نمی خواهم

به قدری عاشقت هستم که می میرم از آه تو
تو کاری کرده ای با من که بی تو جان نمی خواهم

تو باشی بی نیازم از رفیق از شعر از دنیا
کسی را جز خودت هرگز به هر عنوان نمی خواهم

برایت آسمان ها را زمین می آورم با شوق
تو می ارزی، گرانی، گوهرِ ارزان نمی خواهم

نفس هایت شبیه عطر نرگس زار شیراز است
گل و عود و گلاب تحفه ی کاشان نمی خواهم

دو چشمت فتنه دارد، جنگ دارد، شور و شر دارد
به لطف فتنه های روشنت شیطان نمی خواهم

هر آن چیزی که می خواهم تماما در وجودت هست
به جز بودن کنارت چیزی از یزدان نمی خواهم

تو خورشیدی که از نورت هزاران ماه می تابد
به من حق ده که سوسو را از این و آن نمی خواهم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. تو باشی بی نیازم از رفیق از شعر از دنیا
    کسی را جز خودت هرگز به هر عنوان نمی خواهم

    برایت آسمان ها را زمین می آورم با شوق
    تو می ارزی، گرانی، گوهرِ ارزان نمی خواهم

    سلام و درود

    عاشقانه ای ست بسیار زیبا
    برایم لذت بخش بود
    اینگونه اشعار آن هم با چنین قدرتی که ذهن مخاطب را تسخیر خود می کند کم داریم

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • زهرا

      اسفند 15, 1402

      من این شعر را با صدا میخوام

  2. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🌺🌸🌺🌸🙏🌺🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا