🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …نمی گویم!

(ثبت: 1684) خرداد 20, 1395 

رفـت در نــزد شیــخ ، تازه مرید

بـه دو زانــو نشست و بــا تمجید

گفــت: ای خلـــق را مــراد نکو

آنقدر زار و خستـــه ام کـه نگو

شیخ گفتا: خوش آمـدی سویم

باشد ، ای جان من ، نمی گویم!!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):