🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نواب کجائی ؟

(ثبت: 244880) بهمن 11, 1400 

 

نواب کجائی که به داد ِدل ِمظلوم شتابی ؟
با آتش ِخشمت به دگر بار برآیی
این خاک سیه , باز به سیلاب روان شد
از قطره ی اشک , خون جگر , سوز ِنهانی
با خشم برآشوبی و بر جبهه ی خناس
چون تیر که شلیک شود , تیز برانی
ما سیل زدگان , تشنه ی حقیم نه غرقاب
آبی برسان بر جگرم , دوست کجائی ؟

نواب کجائی ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 11, 1400

    سلام یاد نواب صفوی قدس سره گرامی

  2. کمال کمالی

    بهمن 11, 1400

    درودو سپاس بزرگوار

    زیباست و با ارزش

    ولی احساس می شود در تعدادی از مصرع ها پارازیت وزن عروضی جاریست ای کاش زلفش را بیشتر شانه میزدید

    با احترام

    🌹🌹🌹🌹👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا