🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوازش مذاب

(ثبت: 232101) مهر 9, 1399 

 

شبم؛ که با نگاه آفتاب، محو می‌شود
طلوع می کنی و هر نقاب محو می‌شود

به روی موج گرم همنشینی ات شناورم
هراس مرگ، مثل یک حباب محو می‌شود

برای درک آبیِ تو دل به نور می‌زنم
دلى كه در نوازشی مذاب محو می‌شود

عصاره ی دلِ منی چنان که کشتزارِ گل
میان قلب شیشه ای گلاب محو می‌شود

اگرچه رو گرفتم از تمام مردم جهان
همين ‌كه مى‌رسم به تو، حجاب محو می‌شود

زمين مرا دوباره و دوباره دور می‌زند
زمان پسِ هزار‌توی خواب محو می‌شود

عطش مرا به وهمِ برکه‌ی فریب می‌کِشد
مرا صدا که می‌زنی، سراب محو می‌شود

شراب شعر می شوی، خمار ِذهن می پرد
سؤال‌هاى تلخِ بى‌جواب محو مى‌شود

در آستانه ی غزل، صداى گفتگويمان
میان سطرهای یک کتاب محو می‌شود…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 9, 1399

    اگرچه رو گرفتم از تمام مردم جهان
    همين ‌كه مى‌رسم به تو، حجاب محو می‌شود

    درودها غزل آرامش عزیزم
    🌹🌹🌹👏👏👏

  2. با سلام و دروود خدمت شما سرکار خانم آرامش
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐
    برای درک آبیِ تو دل به نور می‌زنم
    دلى كه در نوازشی مذاب محو می‌شود
    عصاره ی دلِ منی چنان که کشتزارِ گل
    میان قلب شیشه ای گلاب محو می‌شود
    عطش مرا به وهمِ برکه‌ی فریب می‌کِشد
    مرا صدا که می‌زنی، سراب محو می‌شود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    مهر 9, 1399

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرانقدر بانو آرامش

    به به

    لذت بردم از غزل فاخر و شعر قشنگتان

    فوق العاده است اشعار پاکتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااااا

    💐💐🙏💐💐

  4. طارق خراسانی

    مهر 9, 1399

    برای درک آبیِ تو دل به نور می‌زنم
    دلى كه در نوازشی مذاب محو می‌شود

    سلام

    غزلی زیبا با ردیفی مشکل که خوب از پس آن بر آمده اید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  5. اکبر رشنو

    مهر 10, 1399

    شراب شعر می شوی، خمار ِذهن می پرد
    سؤال‌هاى تلخِ بى‌جواب محو مى‌شود

    درودها
    بر
    شما

    عااااالی و ارزنده چونان همیشه

    و
    🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا