🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوای درد

(ثبت: 5343) دی 25, 1396 

همراز بگم راز جدید

چگونه شد دردی پدید

یکی اومد به نام دوست

به تن کشید چون ادم پوست

  گرگ درونش نا پیدا 

   مردم ساده کرد شیدا

می برد همه ی دارایی

نمی شناخت هیچ خدایی

ثروت دنیویش کلان

با دزدی ها می داد جولان   

شیوع درد دلها شد 

سرمنشع مشکلها شد 

 به ظاهر همه رو به راه 

 به جای هر نفس بود آه …..

????96/9/29????????????????????????????????????

……ادامه داره.

#فاطمه_اکرمی_دلنگار ????

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):