🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاری چشمه ساری==سرخی لبهای

(ثبت: 863) اسفند 2, 1394 
نگاری چشمه ساری==سرخی لبهای

نگاری

دلم  می خواد  یه  یاری  داشته  باشم

گل  و  سرو  و   چناری  داشته   باشم

میان    دشت    و    گلهای    بهاری

نگاری و چشمه ساری  داشته  باشم

***                ***            ***

دو  چشمونت  بهاری  داشته  باشم

گل  و  باغ  و  اناری   داشته  باشم

ببوسم  سرخی   لبهای   محبوب

اگر  چون  تو   نگاری  داشته  باشم

***              ****           ****

سلام بر همه  کاکا و ددیلم

بهار زندگی تان  عاشقونه  و  درخت مهرتان پر شکوفه باد

تاته دشمن زیاری

بهمن 1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):