🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهت، نگاهش…

(ثبت: 208725) اردیبهشت 9, 1398 

■ عاشق که می شوی
نگاهت،
نگاهش را می بوسد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop3@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام و درود

    نگاهت همیشه عاشق باد

    در پناه خدا 🌿🌿👏

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 9, 1398

      درود استاد معزز

      افتخار دادند

      ممنون از شما

      🌹🌹🌹🌹

  2. علی

    اردیبهشت 14, 1398

    👏👏👏👏👏شادکام باشید

  3. سیروس محمدی

    اردیبهشت 23, 1398

    درودتان احسنت شاعر جان
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا