🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه سرد

(ثبت: 236605) اسفند 5, 1399 

 

از‌ نگاه سرد او جان و دلم لرزید و رفت
لاله های بی وفایی باز هم بویید و رفت

گفته بودم سالها هر شب فراق دلبرم
قلب صاحب مرده ام بین قفس پوسید و رفت

تیغ عاشق کش زده بیرون ز چشم وحش او
بی مروت از من آزرده دل رنجید و رفت

جام خود بر کف گرفت و ساقی میخانه شد
از شراب خون دل بسیار او نوشید و رفت

آمد او در گوشه تنهایی قلبم نشست
جامه ی همرنگ قلبم بر تنش پوشید و رفت

چرخ گردون، بی وفا، صد حیله و نیرنگ داشت
گفت دارد عزم ماندن پس چرا کوچید و رفت

سهم من از زندگی غم بود و آه انتظار
ابر چشمانم ز دوری دردها بارید و رفت

آنقدر از کفر و ایمانش برایم نغمه خواند
تا دل (ژولیده) شد درگیر صد تردید و رفت

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 5, 1399

    🌻🌹🌺🌼🏵💐🌸

  2. جعفراکبرنژاد

    فروردین 22, 1400

    درود عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا