🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیا…..

(ثبت: 227271) خرداد 11, 1399 
نیا…..

 

آقا نیا که زمــــــزمه ها غیــــر لاف نیست
یک مــدعی عشق دلش با تو صاف نیست

ما بنـــــده های نفس و شمــا عبد صالحید
جــــز این میـان ما و ولایت شکاف نیست

گفتند کعبه باشد امامی که حــــــاضرست
افتـاده کعبه تک به کنـــاری، طواف نیست

طوفــــان شویم اگــــر همگـی از نسیمتان
واللهِ ذوالـفقـــــار شمـــا در غــلاف نیست

ایـــراد بوده از دل بایــــــر نه از امــــام
“باران که در لطافت طبعش خلاف نیست”

حرفــــم برای عـــرض ادب در ختام شعر
جــز با و فا و دال و الف قبل کاف نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    سلام و درود

    الحق خرف دل بسیاری را زده اید
    ما مردم لاف زن قهاری هستیم

    در پناه خدا ❤️👏👏👏👏❤️

    • اسماعیل علیخانی

      خرداد 11, 1399

      سلام استادِ جان
      ممنون از حضور و لطف همیشگی شما
      سایه تان برقرار🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    با سلام و درود
    متمنی ست در خصوص انتخاب چهل شاعر برتر در چهل سال اخیر یعنی از سال 1359 تا 1399 که چهل سال آخر قرن 14 شمسی ست ما را یاری فرمایید.
    منتظر ارسال نام چهل شاعر برتر از دیدگاه شما گرانقدر جهت درج در بخش مطلب انتخاب چهل شاعر برتر در چهل سال اخیر هستم.
    در پناه 🌹

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 11, 1399

    با سلام و درود خدمت شما
    بسیار زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. سلام همشهری
    لب مریزاد
    عالی بود , هم در چیدمان و هم در روانی

    👏👏👏👌🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا