🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۰۵

(ثبت: 238322) اردیبهشت 3, 1400 

 

کافر تر از آنم که،،،
“انسان”ت بدانم…
تو خدایگانِ منی
آی ی ی ی
–تندیسِ جاندار!

به اعجازِ
دست‌های معجزه‌گرت
–مومنم!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1400

    سلام و درود
    کمتر شعر سپیدی ست که دلم را تکان داده است و این سپید زیبای شما دلم را بُرد و تکان داد و لذت بردم.
    حال چرا؟
    در خصوص انرژی های پنهان در انسان، سال ها تحقیق داشته ام و آنقدر در این زمینه پیش رفته تا اساس علمی انرژی درمانی را در یافتم.
    براستی دست ها، چشم ها محل پرتاب انرژی هستند
    انرژی هایی که بقول شما معجزت ها دارند.
    چون شما را حق شناس این مهم دانسته ام که این حقیقت را در شعری زیبا بیان فرموده اید انرژی درمانی را برایتان مختصر و مفید تعریف خواهم کرد.
    از دیدگاه موحدین اساس هستی خداست و از دیدگاه موحدین عارف اساس هستی ذره است ذره ای که خدا در کُنه آن خیمه زده است.
    تئوری بی تهایت شعور و توانایی در بی نهایت ذره از این مهم نشأت گرفته است.
    تعریف ساده این تئوری چنین است که ذره چون به بی نهایت ذره دیگر تجزیه می گردد لذا هر چه ذره ریز تر گردد ذره ی به دست آمده با شعور تر و توانا تر از ذره ی قبلی ست ودر بی نهایت ذره بی نهایت شعور و توانایی وجود دارد که تنها خداست بی نهایت شعور و توانایی دارد.
    “انرژی درمان” اگر از لایه های اولیه ذرات انرژی بدهد درد های سطحی مثل میگرن برطرف میشوند و اگر از لایه های بعدی این امر صورت پذیرد ذرات با شعور بیشتری به طرف بیمار شلیک خواهندشد که به ذرات بدن بیمار شعور و توانایی می بخشند تا در مقابل ویروس ها مقاومت و نهایتا نابودشان سازند. [1]
    پیامبر اکرم (ص) و مسبح (ع) و بزرگان معرفت در طول تاریخ با ارسال امواج مثبت درون بیماران را مداوا کرده اند و داستان بینا شدن نابینایان توسط این دو پیامبر عزیز را همه می دانیم
    اگر مسیح مرده را زنده کرده است وی توانسته است از آخرین لایه ذره که دارای بی تهایت شعور و توانایی ست یعنی ذات الهی این معجزت را انجام دهد که در تعریفی جامع تر این مهم را. خداوند سبحان انجام داده است.
    زیرا در تعریف شعور و توانایی ذره در تئوری ذکر شده گفتیم که در کُنه ذره بی نهایت شعور و توانایی موجود است.
    بار دیگر به شما بابت این سروده ی زیبا و ارزشمند درود می گویم
    [1] . برای اثبات این ادعا باید گفت عامل ایدز یک انگستروم است یعنی یک ده میلیونیم میلی متر، وقتی ایذر می خواهد به سلولی حمله کند ابتدا خود وارد کارزار نمی شود بلکه از 5 جاسوس که در دل خود دارد سود می جوید، ابتدا جاسوس ها وارد سلول شده و اطلاعات حاصله را در اختیاز ایدز قرار می دهند با دانستن لین اطلاعات، ایدز تغییر ماهیت داده و به سلول حمله و نابودش می سازد.
    دانشمندان در خصوص 75 تن زن و مرد که درمحیط آلوده به ایدز بوده اند ولی دچار این بیماری نشده اند تحقیق کرده اند ، نتیجه تحقیقات جالب توجه است سلول ها به جاسوسان ایدز اطلاعات غلط داده اند و همینکه ایدز وارد سلول میشده نیروهای ذفاعی ایدز را نابود می ساخته اند ( انرژی درمان با انتقال انرژی که دارای ذرات با شعوری هستند از لایه های مختلف به بیمار می دهد)
    در پناه خدا شاد زی………………. 🌿🙏👏👏👏👏👏👌🙏🌿

    • لیلا طیبی

      شهریور 4, 1400

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

نظرها
  1. محمد خوش بین

    اردیبهشت 3, 1400

    زیبا بود ، درود بر شما🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا