🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۰۶

(ثبت: 238991) اردیبهشت 24, 1400 

۱۰۶

گیرم که آفتاب بر آید وُ،
از لقاح با افقِ باکره
سایه روشن سحر،
–صبحی بزاید زیبا!

مرا چه سود که؛
بی تو–
همه‌ی روزهایم
تاریک است!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا