🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۱۲۲

(ثبت: 239870) خرداد 27, 1400 

 

دوست داشتنت
سواد نمی خواهد؛
که پای حساب و کتابش بنشینم!!!
دل می خواهد؛
یک دل صاف و ساده و بی‌سواد…

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_اعجاز_عشق

 

 

 

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شما
    شاعر بزرگوار

    گفتی شعری توای شاعر
    که امشب دل بی تاب است
    دمی شعر تورا خواندن
    خودش آرامش ناب است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 28, 1400

    درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. بهناز

    خرداد 29, 1400

    آفرین

    شعر زیبایی خواندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا