🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۸

(ثبت: 239319) خرداد 7, 1400 

 

هیچ چیز ﺑﻪ ﺣﺠﻢ تنهایی‌ایم ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮﺩ!
هیچ چیز،
–جز موهای سپید،
و روزهای کسل کننده‌ی پیش‌رو
و وعده‌ی مرگی،
که وعده‌ای‌ست،
–ناگریز!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    🏵️🌻🏵️🌻🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا