🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور در هاشور ۷۹

(ثبت: 239320) خرداد 8, 1400 

 

خانه‌های رفیع،
خودروهای سریع،
آرزوهای بلند،
خواستن‌های طولانی،
آه‌ه‌ه!!!
ای انسانیت،
تو چرا کوتاه آمده‌ای؟!

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1400

    سلام

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا