🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاوار

(ثبت: 208743) فروردین 6, 1398 
هاوار

خـُدا له دَسی توو هاوار هاوار
چمیله توو عمرم کردیسه تار
نیزانم او چَـویله کارِ کـورَس؟
کِه قُربِ خور و مانگ هاوِردَسَه خوار.

زانا کوردستانی

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا