🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هبوط ٢

(ثبت: 231497) مهر 4, 1399 

 

ما همه تبعيد اين دنيا شديم

در فشار زندگى تنها شديم

در هجوم خواهش اميال ها

غرقه در امواج اين دريا شديم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا