🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجرت ٤

(ثبت: 237382) فروردین 9, 1400 

 

زين پس بدر ميكده خواهم خوابيد

از باده ى سرخ مى طراوت خواهيد

ما را ز هراس غمكده ترسى نيست

بيدارى ز خوابها دگر نقصى نيست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌻🌸🌺🌹🌷💐🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا