🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هجرت ٥

(ثبت: 249038) تیر 13, 1401 

 

از آن شبى كه رفتى و دلها گسسته شد
پيمانه ها شكست و خمستان بسته شد
مطرب به چنگ و نى غمنامه مى سرود
ساقى در آتش هجرت ز جان رسته شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا