🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هذیان شبانه

(ثبت: 216375) مهر 26, 1398 

بر آتش دل زبانه مَپْسند
دیوانه به تازیانه مپسند

دل خسته ی روز و موج تکرار
یک مِی زده ی شبانه مپسند

ای روشنی نگاه مهتاب
مبهوت در این زمانه مپسند

هذیان شبانه های بیدار
نایاب ترین ترانه مپسند

در انجمن سخن سرایان
خون از دل و دین روانه مپسند

احساس غریب و حال خوش را
بازیچه و کودکانه مپسند

آن بارش و رگبار بهاره
این قصه و این فسانه مپسند

بر معتکفان دِیر مویت
دندانه ی تیز شانه مپسند

تا کی ببرم سخن به تشبیه
ایهام در این میانه مپسند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 26, 1398

    زیباست و تامل برانگیز
    درودها جناب کاظمی گرامی🌺

  2. علی معصومی

    مهر 26, 1398

    🌿🌺🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا