🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرج و مرج

(ثبت: 268805) فروردین 18, 1403 

 

از درد مگو ز درد درمانی نیست

از غصه مگو ز غصه پایانی نیست

در هجمه ی اختلاس و جاسوس و ریا

از فقر مگو ز فقر آماری نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا