🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرچه بود رفت

(ثبت: 227872) خرداد 28, 1399 

 

روزگاریست که گل از نگه خار برفت

باد و باران و بهار از دل هر یار برفت

کرتهایی که در آن پر شده بود از غلات

همه ی بود و نبود بر سر بازار برفت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 29, 1399

    درود بر شما استاد مروج
    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا