🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر اناالحق زدنی را نبود پاداشی

(ثبت: 241350) مرداد 31, 1400 

 

گرچه پیدا نبوَد منزل و مقصد دور است
باید ای دوست سفر کرد، زمین ناجور است

عصرِما عصرِ بدی بود، پُر از حیله و رنگ
افقِ عشق و صفا را نگری، کم نور است

هنرش تا که شنیدم به خودم می گفتم
مُزدِ خوبانِ هنرمند، در اینجا، گور است

تاک افشاندن ما را به زمین منع مکن
آنچه امروز به دردِ تو خورد انگور است

فکر آن خانه مکن بر سندش مشکوکم
آنچه بر نام من و تو زده شد هاشور است

هر اناالحق زدنی را نبود پاداشی
آنکه باید به سرِ دار رود، منصور است

طبعِ غمبارِ مرا از چه شکر می خواهی؟
شعرِ طارق زچه نوشی؟! که شرابی شور است

15 فروردین 1393

 

 

 

 

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 31, 1400

    سلام
    قلم تان توانا، دل تان روشن
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 31, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم و دعای خیرتان

      در پناه خدا سلامت و شاد باشید 🙏🌹🌹🌹🙏

  2. طارق خراسانی

    مرداد 31, 1400

    سلام و درود

    سپاس از مهر حضورتان

    در پناه خدا🙏🌹🙏

  3. فاطمه عسگرپور

    شهریور 1, 1400

    درود

    👏👏👏👏👏👏

  4. عظیمه ایرانپور

    شهریور 1, 1400

    هنرش تا که شنیدم به خودم می گفتم
    مُزدِ خوبانِ هنرمند، در اینجا، گور است

    درود بر شما
    و قلمتان🍃

  5. مدینه ترکاشوند

    شهریور 1, 1400

    سلام ودرود براستادوالاگوهر جناب طارق خراسانی رقص قلمتان ستودنیست استادعاااالی دستمریزاد قلمتان هموار نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا