🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هزار جرعه از این نهرِ شهد نوشیدم

(ثبت: 212311) مرداد 6, 1398 
هزار جرعه از این نهرِ شهد نوشیدم

به لحظه ای که امید وصالِ تابانم
به غیرِ یار ،ز کونین ،روی گردانم

مرا امید تقرّب به وجد می آرد
که در مسیرِ الی الله چشم خارانم

چو شبنمی که گرفته است برگ را بستر
به عشقِ روی تو مدهوش همچو بارانم

هزار جرعه ،از این نهرِ شهد ،نوشیدم
ولی چه سود ز مستیِّ عشق عطشانم

چه شد که در بَرِ معشوق گشته ام مسحور
که ماه ،در غمِ هور است و ،من ،پریشانم

فضایِ صبح ،بیارید عشوه گر چو صبا
که شاهدان همه جمعند و من غزل خوانم

اگر نگاه دو عالم به یار من بوده است
دو مرغ ،حاکیِ عشق بوده ،او نگهبانم

به راهِ عصمت و حشمت کِشید والی را
که جذب روح کند ،نوح ،زنده ،در جانم

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 6, 1398

    👏👏👏👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 6, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌺🌺🌷🌺🌺🌸

  2. امیر جلالی

    مرداد 6, 1398

    چو شبنمی که گرفته است برگ را بستر
    به عشقِ روی تو مدهوش همچو بارانم
    جناب بایبوردی ، معانی بسیار عمیقی در اثر زیبای شما بود ، تکیه بر عرش زده بودند واژه ها ، دلتان روشن و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 6, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از همراهی تان با نظرات عمیق زیبایتان…

      در پناه حق🌿

      🍃🌿💐🌿🍃

  3. لیلا بهمنی

    مرداد 6, 1398

    سلام استاد ارزنده وزیبا👏👏👏👏

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 6, 1398

      سلام

      سرکار خانم بهمنی

      ممنون از همراهی تان

      🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  4. درود بر شما جناب استادبایبوردی عزیز

    دستمریزاد

    بهره بر دم از شعر ارجمند تان🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 6, 1398

      سلام

      استاد انصاری بزرگوار

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  5. طارق خراسانی

    مرداد 6, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانقدرم

    عجب غزل زیبایی
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 7, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی والامهر

      سپاس از همراهی تان با حُسن نظر زیبایتان…

      شادکام باشید چو مهر عالمتاب

      در پناه یا هُو یا مَن لا هُو الاّ هُو یا هُو هُوالمطلوب

      🌸🌺🌺🌺🌷🌷🌺🌺🌺🌸

      • علی معصومی

        مرداد 7, 1398

        🌿👏👏👏👏👏

        • ولی اله بایبوردی

          مرداد 7, 1398

          سلام

          استاد معصومی ارجمند

          سپاس از همراهی تان

          در پناه حق

          🍃💐🌿🌿💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا