🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هشدار

(ثبت: 245832) اسفند 9, 1400 

 

از آستین غیب، ندیدی چگونه دست
بیرون جهید و بتگر و بت را کمر شکست؟!

ما می رویم و پند به آینده می دهیم
پرهیز کن ز بُتگر و بُت بان و بُت پرست

ای کز مسیرِ ظلم و جنایت عبور توست
هشدار، ضربه های خدایی هماره هست

نازم به آنکه شیفته ی سیم و زر نشد
مردانه بند بندِ تعلق زِ پا گسست

فرزانه یار من، که بوَد پیرِ می فروش
آخر به جامِ باده ی جان، بی خبر نشست

گفتم حدیثِ عشق بخوانم، به خنده گفت
طارق بنوش باده که خوانم به گوش مست

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1400

    سلام و درود و عرض ادب، خدا قوت

  2. زهرا آهن

    اسفند 9, 1400

    پرهیز کن ز بت‌گر و بت‌بان و بت‌پرست بردم👏
    درود بر شما که خوش قلم زدید
    پایدار باشید🌷🌷🌷

  3. صفا یغمایی

    اسفند 9, 1400

    درود جناب خراسانی گرانقدر زیبا وعالی ودلنشین
    🌹🌹🌹

  4. سیاوش آزاد

    اسفند 9, 1400

    سلام و عرض ادب

  5. مسعود آزادبخت

    اسفند 10, 1400

    سلام و احترام استاد
    زیبا بود
    🌹🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا